Chit Chat

Tuesday 4 December 2012

Puas Hati Ler Kottt..Heee :D

Assalamualaikum teman2..


Hohohoho.. finally.. ase dah puas hati kot ngn penampilan blog nie.. 
ase cm tak seberapa tp sedap mata memandang meyhhh..
secara jujur.. ase cm crowded sgt tp tgok lah nanti lau senang2 nk baiki balik
pening wooo nk buat benda alah nie.. baiki sana.. baiki sini...
smpai mata naik juling tp alhamdulillah sempat lg post lg satu ceta ari ni..
maybe kowang masih ingat yg aku akan post sekurang2nya satu cerita satu hari...
nie pon disebabkan masa yg terluang ade untuk dicurahkan lam nie..
lau kowang tanye ape yg aku buat hari nie.. jawab aku senang jer..
lakukan kerja harian kat umah.on fb.. update blog ngn macam2 gadget yg aku temui..
hohoho.. nk cari sumer nie bkan senang tau.. seb bek Mr Google membantu 
insan yg lemah seperti ku ini.. hehehehe..

guna bila dalam kesulitan.. heee :p
google nie sebenarnya bnyk bntu aku dari dulu sampai skg
mmg tabik spring ahh yg buat bnda alah nie.. heee..
lau kowang tnye apa aku nk buat detik nie.
aku tgh tnggu arahan dari umi untuk kuar bersama..
~takleh blah.. sempat lg tuhh berblogging~




 umi pon satu.. time kita nak duk umah jgk ler dia ajak kuar hangout..
hangout lak kt hotel.. hotel habib jewel mane ntah.. ~nampak sgt tak ambik port lokasinya~
hotel pon hotel lah.. be sure malam nie balik lewat lg.. tak suka lahhh ase kuar
sejak pandai berblogging nie.. wahahahha..

see.. aku dah agak lepas nie aku malas nk g mane2 lau aku dah mula berblogging..
reason npe blog aku yg 1st n 2nd dah ke laut sbb nie lah..
kekangan masa tau tak.. lau tak update blog.. tros lupa ape emailnye.. passwordnye..
kali nie insyaallah takkan lupa coz bermakna blog nie..
bukan luahan diri tp jugak luahan hati..
nama blog pon "Antara Aku Dan Dia" so tak lengkaplah tanpe cerita aku dan dia...
btol tak kowunk?? urmm. ape lah aku merepek nie.. hohoho..

sampai sini dulu lah.. nk cerita yg lebih lg.. kena tunggu den balik ler.. 
umi dah mula bunyikan siren dah tue.. hohoho
adiosss sumer.. ^_^


No comments:

Post a Comment